Питання та відповіді

  • ПОКУПКИ
    • Чи можу я зберегти обрані товари, щоб замовити їх пізніше?
    • Так, якщо ви зареєструвались на сайті, то можете зберігати цікаві товари в розділі «Обрані товари». Це дозволить замовити їх пізніше, не витрачаючи час на пошуки. Але не варто забувати, що товар може бути розпроданий, і тоді його вже не можна буде замовити.

    • Чи відрізняються ціни в інтернет-магазині Всі. Свої від цін в магазинах-партнерах мережі?
    • Ні, ціни на сайті та в нашому офлайн-магазині однакові. Винятком можуть бути спеціальні акції для зареєстрованих користувачів сайту.

    • Чи можу я приміряти товар?
    • Так, ви можете приміряти одяг та взуття у нашому магазині за адресою м. Київ, вул. Хрещатик, 27 або замовивши доставку кур’єром.

    • Що робити, якщо товар мені не підійшов?
    • Ви завжди можете обміняти товар, що з будь-яких причин вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту здійснення покупки, якщо збережено його товарний вигляд, упаковку, етикетку і товарну накладну. Якщо ви вирішили повернути товар, це можна зробити згідно з умовами Повернення та обміну.

      Звертаємо увагу, що відповідно до законодавства України поверненню не підлягають: корсетні товари, парфюмерно-косметичні вироби, пір'яно-пухові вироби, дитячі м'які та гумові іграшки, зубні щітки, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів та бурштину, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби та товари в аерозольній упаковці.

    • Як часто на сайті з'являються нові товари?
    • Асортимент інтернет-магазину Всі. Свої щодня оновлюється товарами брендів-партнерів. Щоб не проґавити нові надходження, інформацію про знижки, акції та лімітовані колекції, підпишіться на нашу розсилку.

    • Чи можу я забрати замовлення самостійно в магазині?
    • Асортимент інтернет-магазину Всі. Свої щодня оновлюється товарами брендів-партнерів. Щоб не проґавити нові надходження, інформацію про знижки, акції та лімітовані колекції, підпишіться на нашу розсилку.

    • Чи можу я забрати замовлення самостійно в магазині?
    • Так, ви можете отримати замовлення у нашому магазині Всі. Свої за адресою місто Київ, вул. Хрещатик, 27, 2 поверх, каса. Для цього при оформленні замовлення оберіть тип доставки «Самовивіз з магазину» та сплатіть 100% вартості замовлення. Це є обов’язковою умовою для даної опції.

      Коли ваше замовлення буде готове, вам прийде смс-повідомлення. Щоб отримати своє замовлення, назвіть касиру номер свого замовлення та мобільного телефону, який ви вказали на сайті.

    • Чи можу я повернути або обміняти товар, придбаний на сайті, в магазині Всі. Свої?
    • Так, але за попередньої домовленості. Для цього зателефонуйте консультанту за телефоном 044 363 23 23 або напишіть номер замовлення, причину повернення та дату, коли ви хочете повернути товар, на support@vsisvoi.ua.

  • Обмін та повернення
    • Чи можу я повернути товар, який мені не підійшов за розміром, кольором?
    • Так. Товар, що з будь-яких причин вам не підійшов, може буде повернений впродовж 14 днів з моменту покупки. Але за умови збереження його товарного вигляду, накладної, упаковки та етикеток.

      Звертаємо увагу, що відповідно до законодавства України поверненню не підлягають: корсетні товари, парфюмерно-косметичні вироби, пір'яно-пухові вироби, дитячі м'які та гумові іграшки, зубні щітки, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів та бурштину, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби та товари в аерозольній упаковці.

    • Хто сплачує пересилку товару при поверненні?
    • Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника і залежить від фактичної ваги та оціночної вартості товару.

    • Які документи необхідні для здійснення повернення товару?
    • Для того, щоб повернути товар, вам необхідно надати заповнену заяву на повернення товару (бланк ви отримуєте разом з замовленням) і товарну накладну.

    • Коли я можу повернути товар?
    • Згідно з законодавством України, ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.

    • Коли я отримаю назад свої гроші за повернений товар?
    • Залежно від способу, яким ви оплатили замовлення, можете отримати кошти:

      • при оплаті готівкою у Києві, ви можете отримати кошти в нашому магазині, попередньо оформивши заявку за телефоном 044 363 23 23 чи надіславши листа support@vsisvoi.ua;
      • при оплаті готівкою з доставкою сервісом «Нова Пошта», ви отримаєте кошти за допомогою переказу на обрану вами карту будь-якого банку, оформлену на ваше ім'я, протягом 7 робочих днів з моменту отримання нами товару;
      • при оплаті банківською картою на сайті, ви отримаєте кошти на карту, з якої була переведена оплата, протягом 7 робочих днів з моменту отримання нами товару.

МАЄТЕ ПИТАННЯ ЧИ ПРОПОЗИЦІЇ? НАПИШІТЬ НАМ